sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Tyrmäystippoja!

Ei ees oo kauheen pahaa krapulaa ku aattelee et lähin jo kumminki keskiyön aikoihi kotio.... oksentaen!! siis must tuntuu et joku laitto mun juomaan jotain tos mein kantapaikas..!!! Kyllähän mä siis sillon tällöin oksentelen, mut emmä sentäs noi aikasee!!!!! huhhuh..... mitähä ois tapahtunu jos mä en ois lähteny kotiin vaan jäänyt baariin nuokkumaan?? joku ois varmaa ottanu mut mukaan ja käyttäny hyväkseen ;( eiks noit tyrmäystippoja yleensä laiteta just siks et otetaa se heikos hapes oleva viaton mimmi mukaan ja heitetään takapenkille ja viiää johoki ja tehää kaikkii kauheuksii?!! ;(
hyi kanala, jos mulle ois jotai tommost tehty....

Jooooooh muute oli kyl siis oikein kiva ilta!! kävin ekaks mun isukilla kahvilla ku en oo pitkää aikaa nähny... noh, kahvit muuttu sit kahviliköörii!!!! muutamien kahviliköörien jälkeen (jo kuudelta illalla pienes pierus heh!!!!) soitto Turdelle et joks lähetää reibaaamaaaan!! ;D lähin bussil kohti alkoo ja sit bussis tajusin et voi hitsinvitsi, sehän on lauantaiperhana ja et eihän se oo auki... no, samal nossella onneks pääs Turielle, vähä vaa maisemareittiä pitki ;))

Tuirelt lainasin yht ihanaa trikoo toppii ku mul oli tosiaa semmoset "heh moi meempä isukin luon käymää kahvil"-vaatetus ;)) ei jooo iha niis kehannu mihikä kuppilaan lähtee ;)) sit vaa legginssit jalkaa ja menoks!!! tuirel juotii yllätys yllätys pullollinen punkkuuu! rahaaki palo baaris, innostuin kaljan sijasta juomaa kaikenmaailman drinkkei!! kyl nää tämmöset extempore-känöset on iha siis aivan ihan mahtavia!! :))) etenki hyväsä seurassa!!!

mut joooh tosiaa siin keskiyön paikkeilla oksensin sit tyhjään tuoppiin, siitä se sit levis käsille ja sillee ja mä sit äkkii kipitin pois... ;( vois kysyy baarityöntekijöiltä valvontakameran nauhaa itelleni ni mä voisin kattoo et kuka sen tymräystipan mulle laitto...... ;(

Mut heeeiii always look on the bright side of life; EI OO KOVAA KRAPULAA JEE

Tänää viel myöhemmi isukille ja äiskälle syömään, äiskän nimipäivän kunniaksi!! ♥

~ * ♥ Ihanaa ja rauhallista joulunodotusta kaikille ♥ * ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti